idealna matka

wg facebooka…
Ach, tak mi się ostatnio rzucił w oczy jeden mem (czy tak to się odmienia??!!) w stylu: „Mam bajzel w domu, ale spędzam czas z dziećmi i jesteśmy szczęśliwą rodziną, więc ten bajzel się nie liczy.” I tak do mnie dotarło, że jakby przejrzeć facebookowe memy to – siup! Mamy obraz matki idealnej, która:
– z uśmiechem 24/7 siedzi z dziećmi, robi z nimi plastyczne cudeńka i jest tym zachwycona,- olewa dom, bo przecież dzieci mają być szczęśliwe,
– gotuje, sprząta (równocześnie olewając dom??!!), ale nie jest kurą domową (sic! to wyrażenie jest tak niepoprawne polityczniem że wstyd mi, że je użyłam),
– nie ma czasu dla siebie (bo zajmuje się dziećmi i domem…a, nie, domem nie??!!),
– jest jedyną podporą życia męża, który bez niej by sobie nie poradził,
– jest jedyną, która może wychować porządnie dzieci, bo mąż umie odpowiedzieć ma tylko jedno pytanie: „Gdzie jest mama?”
– marzy o chwili dla Ciebie (ale jest najszczęśliwasza bawiąc się z dziećmi 24/7),
– czyta i się we wszystkim orientuje (ale nie ma dla siebie czasu??)…
No i najważniejsze – olewa wszystkich opinie, bo wie najlepiej, w końcu to ona jest matką 😀

Z przykrością (??) stwierdzam, że idealną matką nie jestem… nawet nie dorastam jej do kolan… ale mam bajzel dzisiaj w domu, więc może jest dla mnie szansa?? 😉

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 odpowiedzi na „idealna matka

  1. Wyemigrowana pisze:

    A mnie się nudzi 😛 Pomóc Ci posprzątać? Będziesz miała więcej czasu dla dzieci i na gotowanie 😛

Skomentuj

