Babcie

IMG_9674Babcie są różne, tak jak i ludzie, prawda?
I tu z radością muszę stwierdzić, że nam się te Babcie wyjątkowo fajne trafiły 🙂

Kemi, Ife i Femiś znają jedną swoją Babcie, do drugiej nie udało nam się jeszcze dojechać (ale wszystko przed nami!), za to znają swoją Prababcię, czyli moją Babcię (a Mamę mojej Mamy).
Nie wiem czy to kwestia genów, ale Babcia i Prababcia obie mają w sobie to ciepło, które sprawia, że po prostu fajnie z Nimi być! A jakby tego było mało, mądre są obie, słuchanie wyćwiczyły niemalże do perfekcji, i jeszcze mądrością swą się chetnie dzielą 🙂IMG_2508
Dzieci widzą Babcię mniej więcej raz na tydzień. I zawsze jest to świetnie spędzony czas! Babcia ma fajne pomysły na zabawy, chętnie z Dziećmi coś robi, pozwala Im pomagać w kuchni przy deserach i po prostu widać, że Wnuki rządzą Jej sercem.
Ku mojej zaś radości, Babcia nie rozpieszcza pobłażaniem ani słodyczami – u Dziadków panują te zasady, co u nas 🙂

Ja do swojej Babci dzwonię dwa razy w tygodniu, bo kawałek od nas mieszka. Prababcia z zachwytem wysłuchuje, co tam Jej Prawnuki porabiają 🙂 Zresztą chce wiedzieć wszystko… więc już mi się zdarzyło Babci tłumaczyć „o co chodzi z tym internetem” 🙂

Gdy patrzę na te nasze Babcie, to tak po cichu mam nadzieję, że i ja kiedyś właśnie taka będę. Z uśmiechem, z mądrością, dla wnucząt… Kochamy nasze Babcie, i już!!!

 

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

