ot, taka sytuacja

90% moich Znajomych, którzy mają Dzieci stwierdza, że trzeba bardzo uważać na co się pozwala Dzieciom w internecie. Prawda. I mając to w głowie, taka oto historia…

Mniej więcej rok temu jeden z kolegów z klasy mojej Córki zaprosił mnie do znajomych na facebooku. Dziecko lat 10. Odrzuciłam. Powiedziałam Jego Tacie. Pomijając wszystkie kwestie bezpieczeństwa etc. – facebook jest dla osób powyżej trzynastego roku życia, więc Dziecię to musiało sfałszować swoje dane, by stworzyć swój profil (szybko zaczęło, co?). Wczoraj profil tego Dziecięcia znów wypłynął na moim profilu. Ze zdjęciem tegoż Chłopca, który nadal NIE MA 13 lat. I z opisem, że mamy 12 wspólnych znajomych. No i zerknęłam sobie na tych znajomych. I włosy mi się zjeżyły na głowie – WSZYSCY DOROŚLI! W tym nauczycielka, tatuś promujący świadome ojcostwo oraz liderzy pewnego kościoła. Włącznie z Tatą tegoż Dziecięcia.

I wiecie co? To ja nie mogłam wczoraj zasnąć przeżywając coś w stylu „jak tak można??!!”. Oni zapewne śpią spokojnie…

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

