za zamkniętymi drzwiami

drzwiOd kilku miesięcy znam pewną niesamowitą Kobietę. Jej życie jest zupełnie inne niż moje, a jednak fajnie mi się z Nią rozmawia, choć nie mogę powiedzieć, że nasze relacje są jakoś mega głębokie. Ale bardzo Ją lubię.
I tak ostatnio sobie siedziałyśmy razem i rozmowa przeszła na różne ważne momenty w naszym życiu. Wtedy Ona opowiedziała mi pewną całkiem świeżą historię ze swojego życia, a ja tylko szeroko otworzyłam oczy i spojrzałam na Nią zupełnie inaczej.

A potem, gdy już się rozeszłyśmy, dotarło do mnie, że po raz kolejny mam dowód na to, że nasze życie nie zawsze jest takie jak wygląda dla innych. I vice versa.
Czasem patrzymy na ludzi z zazdrością, czasem z potępieniem, czasem przez pryzmat facebooka… A prawda…
…cóż, jest za zamkniętymi drzwiami 🙂
Łatwo jest ocenić, przypiąć łatkę (pozytywną lub negatywną, bez różnicy), zaszufladkować. Ale czy naprawdę o to chodzi w życiu?

Oczywiście, nie da się poznać dobrze wszystkich, nie ze wszystkimi się jesteśmy w stanie dobrze dogadać – ze względu na sytuację, odległość, charaktery. Ale myślę, że dobrze mieć w życiu kilka osób, dla których te drzwi oworzymy, i których zaproszenia przyjmiemy.

Ja jestem ten typ z trydnym charakterem 😉 Nie dość, że cholerych ze wszystkimi wadami tego temperamentu, to jeszcze introwertyk, któremu wyjść do ludzi nie jest łatwo. Ale nawet mi udało się zawiązać kilka wyjątkowych Przyjaźni. Drzwi stoją w tych przypadkach otworem. I dziękuję Bogu za te przyjaźnie każdego dnia. Także za nowe znajomości – nie ze wszystkie wyklują się przyjaźnie, wiadomo, ale dobrze mieć też fajnych ludzi wokół, z którymi znajomość też wyjdzie trochę poza „całowanie klamki” 😉

Czasem dużo energii tracimy na rozmowy o tym jak jest niesprawiedliwie, jak to innym lepiej… a może warto ten czas poświęcić na poznanie kogoś i zerknięcie poza facebookowe zdjęcie?

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

