dekada

610 lat to sporo czasu 🙂 Z małego niemowlaczka, który zależał zupełnie od nas, Kemcia wyrosła na piękną i mądrą Dziewczynkę… z charakterem, która potrafi pokazać, że ma własne zdanie 🙂 I dobrze, głupio by było, gdybyśmy się ciągle zgadzali z naszymi Dziećmi, prawda? /Albo z nimi albo z nami byłoby coś nie tak ;)/ 20150304_204749
Świętowaliśmy radośnie, bo w końcu nie co dzień człowiek kończy pierwszą, a zaczyna drugą dyszkę swojego życia!

I zadumałam się….

Nie wiem jak Wy, ale ja się w środku czuje młoda, radosna i kwitnąca. I – w gruncie rzeczy – na zewnątrz też 😉 Dopiero jak zdałam sobie sprawę, że Dziecię takie duże, postanowiłam przyjrzeć się sobie dokładniej. I cóż, okazało się, że wokół oczu trochę zmarszczek jest, włosów siwych już nie takie trochę (geny, ach te geny), ale… dalej nie zmienia to faktu, że w środeczku to jest ze mnie młoda koza 😉 Zachwycam się zachodami słońca (i co z tego, że w mieście!), pisuję pamiętnik, dalej robię koperty do listów pisanych do Przyjaciółki, wciąż 20150304_133122czytam gdzie się da, i uwielbiam robić własnoręcznie kartki /Kemi się dostała taka wielkości A2, z serduszkami, na których było 10 faktów o Kemi – 10 wyjątkowych cech naszej Dziesięciolatki 🙂 /, mogłabym przesiedzieć pół nocy w knajpce przy piwku…
A z drugiej strony, jestem tą odpowiedzialną mamą, która co rano zbiera Dzieci do szkoły, 20150304_150949sprawdza zadania domowe, gotuje obiady (choć wciąż ze średnim zamiłowaniem), sprząa, pomaga, łazi na spacery i… nie przesiaduje pół nocy w pubie przy piwku 🙂

Dekada to dużo czasu. Zmieniłam się, zmienili się ludzie wokół mnie… patrzę na to z zachwytem… oby więcej takich dekad! I jeszcze lepszych!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

