Pierwszy weekend wiosny :)

IMG_0154Nie wiem jak to wygląda u Was, ale moje życie toczy się – w dużej mierze – rytmem życia moich Dzieci. I, bynajmniej, nie mam z tym problemu 🙂 Ale… staram się, by nam współgrało 🙂

W pierwszy wiosenny weekend Ife miał zbiórkę w Pomorsku, nad Odrą – pogoda cudna, miejsce przepiękne… Z radością IMG_0157chwyciłam też Kemi i Femka na spacer oraz… aparat! Bo dlaczego nie oddać się swemu ukochanemu – mimo że często odkładanemu na potem – hobby, i nie popstrykać trochę fotek? Odra jest taką wdzięczną modelką – z trzcinami czy powywijanymi konarami wygląda niesamowicie!IMG_0143A że Femiś spał, a Kemcia na chwilę dołączyła do „Orłów”, ja mogłam po krzakach pobiegać 😉

IMG_0221A jak już chwyciłam za aparat, to i w niedzielę nie chciałam go puścić… i tak znaleźliśmy się na „Kaziukach” w Ochli! Och, ile tam pięknych rzeczy było do oglądania… i obfotografowania 🙂 IMG_0232I choć zimno było wyjątkowo (jak to człowiek szybko się przyzwyczaja do 15 stopni na plusie! i marźnie przy 3…), to biegaliśmy po skansenie radośnie – oglądając, fotografując i jeszcze… kraszanki malującIMG_0192, a nawet… nawiercając ozdobne dziurki w jajkach!

Może nie była to wycieczka na drugi koniec świata, ale mój wewnętrzny „Jasio Wędrowniczek” zachwycił się takim początkiem wiosny 🙂

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized i oznaczony tagami , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

