przystanek teatr

JA-CIEBIE-TEZ-PLAKAT-pionowy-DRUKW ostatnią niedzielę moja Wyjątkowa Przyjaciółka zabrała mnie do teatru! Ach, co za radość – ostatnimi czasy do tearu chodziłam tylko z Dziećmi, a tutaj – sztuka dla dorosłych. Mała salka na piętrze, pierwszy rząd i „Ja ciebie też…” w reżyserii Lecha Mackiewicza, z Romaną Filipowską, Aleksandrem Stasiewiczem i Robertem Kurasiem (na plakacie to Ci w białych koszulkach) /plakat zawdzięczam stronie Tearu Lubuskiego/.

Pierwsze wrażenie? Jacy Ci Aktorzy młodzi! Co świadczy o tym, że już dawno naszego tearu nie odwiedzałam… za to teraz mam ochotę odwiedzać częściej! Bo ekspresja i energia na scenie były niesamowite! Dużo uczuć – od euforii po rozpacz i totalne zagubienie… i to wrażenie, że Ci Aktorzy uwielbiają to co robią, że cieszy Ich scena! Podobało mi się to bardzo!
A sama sztuka? Przyznam szczerze – poczułam swój wiek i różnicę pokoleń między mną (lat prawie czterdzieści), a światem dwudziestoparolaków… poczułam, że dobrze już być Panią w średnim wieku… i zastanawiam się, jak dam radę jako rodzic, kiedy moje Dzieci do tego wieku „dwadzieścia plus” dojdą…

„Ja ciebie też…” to sztuka, która wzbudziła we mnie wiele emocji, zachwyciła grą aktorską a i inscenizacją – polecam!!!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized i oznaczony tagami , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

