muzyczny początek lata

IMG_1947Z radością pomknęliśmy wieczorkiem przed filharmonię, by wakacje powitać koncertem promenadowym! Aura taka na zakręcie – ciepło, ale pochmurnie. Nic a nic nas to nie zniechęciło!

Przyszliśmy równo z orkiestrą, i radośnie zajęliśmy wygodne miejsce stojące, by wszystko super widzieć i słyszeć 🙂 IMG_1966Oczywiście Femiś nie wytrzymał godzinki na ramionach Taty, ale… koncerty na świeżym powietrzu mają to do siebie, że nikomu nie przeszkadza dwulatek biegający do okoła.

Zgodnie z tytułem, na koncercie królowała muzyka popularna i operetkowa. Orkiestra grała pod batutą Czesława Grabowskiego. Mogliśmy podziwiać dwa Soprany – Annę IMG_1979Wolfinger i Barbarę Zamek oraz Tenora – Adama Zdunikowskiego.
Było lekko i przyjemnie, a muzyka otaczała nas ze wszystkich stron. I nikt się nie dziwił, że połowa słuchających podrygiwała (właściwie to ja się dziwiłam tej połowie, która stała nieruchomo), dzieci wokół biegały (ale w większości zatrzymywały się na klaskanie, hehe)… i tak sobie myślę, że IMG_1970trzeba mi częściej do filharmonii chodzić, tym bardziej, że Ifek bardzo lubi!

Jestem pewna, że jako człowiek nie wykształcony muzycznie i z narządem słuchu przydepniętym przez słonia, nie umiem w pełni docenić piękna muzyki klasycznej (i nie tylko), co zupelnie nie przeszkadza mi się nią zachwycać!IMG_1941 /Kemi i Ife słyszą na pewno więcej niż Mamusia :D/

60ty sezon działalności Filharmonii Zielonogórskiej zacznie się 5 września – znów będzie to koncert promenadowy! I już się cieszę, i mam nadzieję, że uda nam się rodzinnie pójść i posłuchać 🙂

 

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

