TGIF czyli refleksje czasowe

Thank God It’s Friday. Będę mogłą usiąść i… spokojnie potłumaczyć. Bez presji wstawania o 6 następnego ranka. Fajnie jest wrócić do tłumaczeń, ale czas jakby się skurczył… pracuję nad tym… by szybciej, lepiej i jeszcze czas dla Dzieci znaleźć.

Ten tydzień Femiś przesiedział w domu. Jeden dzień. A potem u Babci. I choć świetnie bawił się u Babci, to rano, w pierwszych chwilach, zawsze płakał. I wtedy uświadomiłam sobie, że to nie kwestia źle mi tam czy dobrze, ale kwestia zmiany całego życia… bo jedyne życie, które Femiś znał to z Mamusią na co dzień, i z Tatusiem mega dużo (a już wakacje w ogóle pod znakiem Tatusia). I nagle szok… wszystkie przyzwyczajenia, cała normalność wzięła w łeb. A jednak Młody daje radę. Korzysta z nas kiedy się da, cieszy się jak głupi, gdy cała Rodzina razem. A gdy za długo tłumaczę mimo że On jeszcze nie śpi, to włazi mi na kolana. I siedzimy sobie razem. Tłumaczenie zwalnia, ale milusio jest 😀

Dzisiaj doszłam do wniosku, że przydałyby mi się flexi hours of work – przychodzę kiedy mi wygodnie i wychodzę po 8 godzinach. Chodziłabym do pracy na 5. Ogarniałabym wszystko, gdy jeszcze ciesza i spokój… ach… tylko kto uczniów zapędzi na 5 do szkoły?? 😉 Kocham swoją pracę, tylko czasem mi brak ego flexi. Zwłaszcza jak coś trzeba nagle i niespodziewanie zrobić… no albo jak by się chciało poza sezonem na wakacje pojechać 😉

Wakacje… tak, dziś z jedną klasą miałam temat podróżowania. Także poza ziemię. Było ciekawie. Nikt mnie tak nie bawi jak ta grupa. Same laski. Z charakterem. I dużym poczuciem humoru… wszystkie zaęskniłyśmy za wakcjami, hehe…. jeszcze tylko 9 miesięcy 🙂

Mąż się kładzie… i mówi, że to będzie pracowity weekend… wyrzucam te słowa z mojej głowy…. sięgam po Karmi i TGIF 😀

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

