największym błogosławieństwem

są dzieci – tak mi kiedyś ktoś mądrze powiedział. Zgadzam się w stu procentach… pod warunkiem, że ktoś cIMG_2474hce tych dzieci 🙂

Dzisiaj rodzinnie wybraliśmy się na ceremonię nadania imienia przepięknej Marty. Ach, pozachwycałam się na maksa 🙂 Ale nie tylko Maleństwem. Ceremonia nadania imienia to w jakiś sposób odpowiednik chrztu, choć nie musi być to uroczystość religijna. My zawsze nadawaliśmy imię w obecności Pastora, modląc się za każde z naszych Dzieci i ogłaszając nad Nimi błogosławieństwa na całe życie – także to wynikające z nadanego Im imienia.

Patrząc dziś na Rodziców, Dziadków i Znajomych zebranych, by ogłosić to co najlepsze nad Martą, pomyślałam sobie, że niesamowite jest tak gromadzić się, by nie tylko Ją pobłogosławić, ale także, by cieszyć się z Jej Rodzicami. Każde Dziecko jest cudem. Prawie każdy Rodzic zachwyca się swoim Maleństwem i chce się podzielić  tą radością z „całym światem”. Wspaniale jest dzielić tę radość 🙂

Kiedy moja Siostra urodziła drugiego Synka, chciało mi się płakać i skakać z radości! Gdy moi byli Uczniowie i Uczennice zakładają Rodziny i wrzucają do netu kolejne zdjęcia z Maluszkami, moje serce bije żwawiej! Te wszystkie Maluszki zmieniają życie swoich Rodziców – rozświetlają Ich od środka, zmieniają priorytety, czasem przewracają świat do góry nogami 😀 I sprawiają, że i ja się uśmiecham, a na pewno nie jestem jedyna 😉

Nie myślcie sobie, wiem, że miałam fajne życie przed Dziećmi (tylko kiedy to było?? 😉 ), wiem, że jest wielu ludzi szczęśliwych bez Dzieci i zupełnie tego nie neguję.
Niemniej, gdy dzisiaj patrzyłam na Martę i Jej Rodzinę, to wszystko we mnie krzyczało: DZIECI TO WSPANIAŁE BŁOGOSŁAWIEŃSTWO 😀 Więc i Wam życzę Dzieci wokół 😉

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

