jeżdzę autobusem

Ha! Po wielu latach wożenia się samochodem – niespodzianka i przesiadka (mam nadzieję, że chwilowa) na autobus. Większość Znajomych, gdy słyszy o mojej przymusowej przesiadce mocno mi współczuje, więc… cóż, oto argumenty na nie, które zmieniam dzielnie na tak 🙂

  1. Wstaję o 5.30, żeby wyrobić ze wszystkim przed wyjściem na autobus. I co? Okazało się, że wschody słońca nawet z okna mieszkania są piękne, muzyka w radiu między 5.30 a 6.00 jest po prostu super, a dzień jest uroczo dłuższy, gdy się wstanie przed świtem 😉 Nie mówiąc o tym, że „kto rano wstaje temu Pan Bóg daje”!
  2. Jeżdżenie autobusem jest czasochłonne. Zdecydowanie, ale… mam czas na książkę o tu to tam, bezwstydnie podsłuchuję i obserwuję ludzi (CZAD! UWIERZCIE!), a co najciekawsze – odkrywam Zieloną Górę na nowo! Ze żłobka do domu jadę z Femciem 25 minut, prowadzić nie muszę, Synu wygląda przez okno i ja też. Chciałam wiedzieć gdzie jest nowa kawiarenka, o której słyszałam… już wiem! Ciekawiło mnie gdzie jest jedna pizzeria… już odkryta! Jestem pewna, że z każdym dniem będzie takich odkryć więcej!
  3. Oprócz jeżdżenia jeszcze się nachodzić trzeba… i to jest plus! Nie pamiętam kiedy tyle ostatnio chodziłam! Ile schodów przebytych, ile górek zaliczonych! Ile skrótów odkrytych! A do tego nie jeden zachwycający widok, zwłaszcza że jesień mamy piękną i złotą 🙂
  4. Jeżdżenie autobusem, zwłaszcza z małym Dzieckiem do dodatkowy wysiłek. Pewnie, i dzięki temu śpi mi się lepiej… padam wieczorem na poduszlę i… budzi mnie budzik (no, chyba, że któreś Dziecię mnie w środku nocy obudzi, Paskuda!).

A jak to podsumować? JEST PRZYGODA! I…. trzymajcie kciuki za powrót auta 😉

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

