wyzwanie

IMG_3006Kto mnie dobrze zna, wie że lubię wyzwania. Zwłaszcza takie, które jestem w stanie podjąć i doprowadzić do końca – po prostu lubię mieć wyznaczony cel, zwłaszcza jesli wymaga ode mnie odrobiny wysiłku. Drugą rzeczą, którą mega lubię, jest czytanie. I oto jedna z czytelniczych stron podsunęła mi wyzwanie – w 2016r. przeczytam tyle książek ile mam centymetrów wzrostu 😉 Hm… mam nadzieję, że pod koniec roku nie okaże się, że jestem liliputem 😀 Żeby jakoś ogarnąć moje wyzwanie, będę pisać o tych przeczytanych książkach, może znajdziecie wśród nich coś, co i Was zaciekawi.

  1. Nie wierzę w życie pozaradiowe„, Marek Niedźwieck

W czasie studiów Radiowa „Trójka” towarzyszyła mi we wszystkim co robiłam w akademiku. Pisanie każdej pracy, nauka, połowa imprez. Moimi ulubionymi programami były wieczory jazzowe i – oczywiście – listy przebojów „Niedźwiedzia”. Muszę przyznać, że gdy zmienił się zarząd radia, a moje ulubione audycje musiały ustąpić miejsca tym bardziej komercyjnym, z bólem zrezygnowałam z „Trójki”.
Kiedy zobaczyłam książkę Marka Niedźwieckiego w bibliotece, serce zabiło mi żywiej – tyle wspomnień, takie ciepełko w sercu! Nawet zapach akademika mi się przypomniał, hehe.

„Nie wierzę w życie pozaradiowe” to świetny wybór na pierwszy dzień Nowego Roku! Totalny relaks, i opowieść snuta w stylu audycji Pana Marka! Dużo nawiązań do muzyki, listy z różnych lat i listy wszechczasów, a do tego wspomnienia różnych podróży i miejsc wartych zobaczenia! Polecam! Jest sporo zdjęć, i uchylenie drzwi, by poznać Radiowca, który włąśnie radiu oddał swoje życie. Lektura na jeden wieczór. Albo poranek 😀

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

