2

IMG_3007Przyznaję bez bicia – korzystam z wolnych dni ile się da, więc… druga książka wciągnięta 😀 Tym razem to
Klub Matek Swatek„, Ewy Stec.
Muszę przyznać, że ta książka mnie ubawiła. Sięgnęłam po nią z lekkim wahaniem, a okazało się, że to świetna zabawa – odrobina szaleństwa, akcja, policja i miłość, ma się rozumieć 🙂 Czytałam gotując, czytałam w toalecie, i zanim się spostrzegłam, dobiłam do ostatniej strony. Jeżeli ktoś ma ochotę na książkę, po którą można sięgnąć w każdej chwili, ale i odłożyć na jakiś czas bez zbytniego żalu – to właśnie ta książka. No i stanowczo nie dla facetów… W skali od 1 do 6 (tak, postanowiłam dawać „moim” książkom oceny, hihi, takie zboczenie nauczycielskie) – mocna czwórka 🙂

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

