modlitwa wysłuchana

IMG_3031Pamiętacie takie słowa z Bibli, mówiące, że musimy być jak dzieci, by wejść do Królestwa Bożego? Przypomniały mi się one, gdy ostatnio wyszłam ze swoimi Dziećmi na dwór – na sanki. Otóż gdy jeszcze w gruniu było +11 stopni na dworze, moje Dzieci z pełną ufnością i wiarą modliły się o śnieg. Nieustając. Bez względu na prognozę i na pogodę za oknem. I stało się – zima najpierw nas zmroziła, a potem wybieliła cały świat! A Dzieci szalały i się zachwycały, odmrażały sobie noski i ani myślały się tym przejmować! A ja za Nimi z aparatem biegałam, ciesząc się jak głupia, że Oni się cieszą. I że ta Ich modlitwa została wysłuchana 🙂

I muszę przyznać, że tylko chyba ta radość Dzieci pozwoliła mi przejść spokojnie przez moją książkę nr 3 w tym roku, IMG_3074„Monika”, Hanny Marii Kos. Wybrałam ją zewzględu na tytuł i… cóż… jeśli miałam nadzieję, że będę się wczuwać w książkę o swojej imienniczce, to szybko się rozczarowałam… ale postanowiłam się nie poddawać… i czytałam… i czekałam, aż wreszcie ta książka nabierze sensu, aż wreszcie coś sensownego się wydarzy… aż wreszcie była ostatnia strona, a ja IMG_3066odetchnęłam z ulgą, że nareszcie będę mogła sobie wybrać do czytania kolejną książkę… Ocena – 1/6. Za to, że dało się dotrwać do końca. Nie polecam!!!

Za to polecam śnieżne igraszki! Wiem, wiem, śnieg już się topi, ale podobno ma wrócić – i wtedy nawet będzie lodowisko tuż obok nas. Na to akurat czekam 🙂 Bardziej niż na śnieg! A tak przy okazji – jeśli macie książki godne polecenia – piszcie! Niech ten rok będzie mega ciekawy czytelniczo 😀

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „modlitwa wysłuchana

  1. Ifeoluwa Lasege pisze:

    Bardzo interesujące podoba mi się, ale dlaczego książka Ci się nie podobała?

    • monikalasege pisze:

      Bo była nudna i bez porządnej akcji Synu… czasem trafiają się takie niefajne książki, ale może komuś innemu by się spodobała. nie wszystkie książki są dla wszystkich 😉

Skomentuj

