a psik!

IMG_3076Chyba zemściło się na mnie bieganie w rozpietej kyrtce ostatnimi dniami i… wczoraj moje gardło przemówiło do mnie na boląco. Cóż, podjęłam wyzwanie i dziś rano wciągnęłam aspirynkę, zaprawiłam się syropem z cebuli i… schowałam pod kołderką na dwie godzinki, co oznacza… że był czas dokończyć książkę nr 4 „Pokój dla artysty,” Marii Ulatowskiej i Jacka Skowrońskiego. I tu niespodzianka, bo ta książka to kryminał, cztery trupy są, a ja… wciągnęłam ją z pełnym zachwytem. To druga książka tego duetu (pierwsza to „Autorka”, też kryminał i też przeczytałam!) i muszę przyznać, że dają czadu! Po „Autorkę” sięgnęłam ze względu na Marię Ulatowską, którą bardzo lubię, a potem po prostu musiałam przeczytać „Pokój..”! Te książki są ze sobą powiązane policjantem, i warto przeczytać najpierw „Autorkę” a potem „Pokój dla artysty”. Obydwie są wielowątkowe, opisują – w przeróżny sposób – różnych bohaterów, i krok po kroku łączą ich ze sobą. Jak dla mnie 6/6! Polecam gorąco!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „a psik!

  1. Ifeoluwa Lasege pisze:

    Cieszę się, że Ci się podobała.

Skomentuj

