czasami

IMG_3031.2Musze przyznazać, że mój poziom zapracowania jest całkiem spory. Dom i praca to całkiem skomplikowane połączenie, zwłaszcza gdy Dzieci dwie szkoły mają i jeszcze zajęcia dodatkowe. Czasem, gdy w tym biegu zdarzy się coś niespodziewanego – jak na przykład przeziebienie moje własne – zastanawiam się, czy mam na to czas…
W sobotę jakoś średnio się poczułam, ale gdy zerknęłam na plany na ten tydzień, byłam pewna, że żadne leczenie się w domu nie wchodzi w grę… zacisnęłam zęby i ruszyłam 🙂 bj zacięty tocząc ze swym ciałem, hehe. I wiecie co? Wczoraj, gdy odbierałam Femcia okazało się, że w żłobku mają powazny problem i w grupie Femcia w środę muszą zrobić dezynfekcję – no i prosza, by nie przyprowadzać dzieci jeśli to możliwe… uff… dzień opieki nie wykorzystany, Dyrekcja łaskawa, i… dzisiaj siedzę w domu. Femiś zachwycony, a ja nadrobiłam domowe obowiązki i… napakowałam sie witaminkami 🙂 Czasem myślę, że Bóg ma niezłe sposoby, by nas przystopować, gdy tego potrzebujemy 😀

Oczywiście teraz, gdy Femiś drzemie sobie przedobiednio, ja… czytam 🙂 książkę numer siedem, o której napiszę, gdy skończę. A póki co… 5. „Fortuna i namiętność. Klątwa.” IMG_3077Małgorzaty Gutowskiej-Adamczyk to pierwsza część nowej trylogi tej Autorki. Druga ma się pojawić w tym roku i już na nią czekam. Muszę przyznać, że nigdy nie czytałam tak wciągających powieści z historią w tle. Pani Małgorzata potrafi wciągnąć człowieka w epokę i w losy bohaterów z prawdziwym mistrzostwem – polecam nie tylko klątwę, ale i trylogię „Cukiernia pod Amorem” oraz jej niejako kontynuację, dwutomową „Podróż do miasta świateł”. Klątwa ma u mnie 5/6 🙂
Zaś 6/6 ma „Ostatni list od kochanka” Jojo Moyes, bo nikt nie pisze o miłości tak jak ona! Na dodatek nie jest to miłość łatwa, oczywista czy przewidywalna. Dodatkowo, jest to książka, która wcale nie koncentruje się tylko na jednej historii miłości 🙂 Polecam! To chyba czwarta książka Jojo Moyes, którą czytam i wszystkie mnie zachwyciły i wciągnęły na maksa! POLECAM!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

